2010. november 9., kedd

Nem szerelem

Nem akarok szerelmes lenni, így aztán nem is leszek. Nem, nem, ez csak szex és más semmi.
Mert így nem agyalok azon, hogy kivel vagy, amikor nem velem;
Nem érdekel, hogy megismerkedsz másokkal is és az jó neked;
Nem fáj, hogy éjjel nem ölelsz át és nem simogatsz;
Nem hiányzik a csókod, amikor már csak a csillagok alatt állok;
Egyedül tervezem a mát és a holnapot, így aztán nem érhet csalódás, hogy nem veszel részt benne;
..és még sorolhatnám. Ezért nem leszek szerelmes beléd. CSAKIS ezért.

5 megjegyzés:

  1. Persze, az ember szabályozhatja bizonyos fokig, de csak bizonyos fokig az érzéseit. Aztán mikor a múlt sebei begyógyultak, nem az köti le a gondolataidat, az energiád és az érzéseid, óhatatlanul jelentkezik a szeretethiány, szeretetéhség, az érzelmet adni és kapni hiánya, hisz ne felejtsd szeretetre mindenkinek szüksége van!!! A "tombolás" lehet, hogy jó a feledésre, de a "csakazértis" dolgok, néha önmagunk ellen fordulnak, ne legyen belőle csömör, kiüresedés, mert önmagunkban csalódni a legfájdalmasabb. Vigyázz magadra Erika!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Lili, azért nem viszem túlzásba a dolgokat, mert önmagamat megtagadni nem tudom, és meglehetősen érzékeny, monogám ember vagyok..csupán a változás, amely bekövetkezett kicsit megváltoztatta az életemet. Nem csupán dönthetek és fenntarthatok egyedül mindent, hanem bulizhatok, barátnőzhetek, ismerkedhetek is egyedül, ennyi. Az eddigi beszabályozott életmódot felváltotta a szabadság lehetősége, ami azért többnyire csak lehetőség marad...ha pedig valami vagy valaki túllép a lehetőség fogalmán és jelentésén, az már akár maradandó is lehet.Hiszen én - én maradtam. Azért köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Jajjjj, nem akartalak én megfeddni, inkább a bejegyzésed első részéhez akartam hozzászólni, amiben olyan határozottan jelented ki, hogy nem leszel szerelmes, mert nem akarsz, és punk-tum:))
    Aztán kicsit elkapott a hév, néha sokkkkk vagyok tudom, bocsi:))

    VálaszTörlés
  4. Nem vagy sokkkkk!!!
    És talán amiatt hadakozom olyan bőszen a szerelem ellen, mert egy kicsit benne vagyok..talán..csak félek tőle, és emiatt inkább nem akarok az lenni.

    VálaszTörlés
  5. Na igen, így már értem ezt a határozottnak tűnni akarást:)

    VálaszTörlés