2010. november 9., kedd

Dilemma

Eredeti blogom lassan inkább napló jellegű és annyi személyes dologról van szó benne, hogy nem tartom publikusnak. Persze azok számára publikus marad, akik már régóta olvasták és ismerik az előzményeket.
Ugyanakkor van egy sorozat benne, ami talán nyilvánosságra hivatott, csupán azért, mert az én életemben a "halálugrás és lezuhanás" abban a szerelemben történt, amelyről a sorozat szól. Én elrontottam, s valóban lezuhantam. Túl sokat dilemmáztam és terveztem, hagytam, hogy történések és főképpen emberek befolyásolhassanak, nem kellett volna.
Szerelmem története hátha segít valakinek a döntésben, s ha már egy embernek igen, akkor hasznos volt publikussá tenni. Az eredeti címet átírom, hogy ne legyen felismerhető olyanok számára, akiknek esetleg fájdalmat okoznék vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése