2011. január 23., vasárnap

Restart

Lassan befejezem a blogírást. Nah, nem mintha túl sok időt vacakoltam volna el itt, de megpróbálom ezt a keveset is csökkenteni.
A világon rengeteg sérült ember él. Közéjük tartozom minden bizonnyal én is. A sérült persze nem negatív értelemben való jelző, hiszen sérült akkor is valaki, ha nem élhet teljes életet. És ennek lehet olyan egyszerű oka is, amitől még egyáltalán nem érezzük magunkat sérültnek. Ez a virtuális körút, amit nap mint nap megteszünk, pótol valamit, valamit ami nekünk nincs pedig nagyon kellene.
Kellene valaki , aki meghallgat.
Kellene valaki, aki megért.
Kellene valaki, aki figyel rám.
Kellene valaki aki eléggé figyel rám.

Hiszen ha a fentiek megvannak, akkor nem egy monitor előtt ülve tájékoztatjuk a  nagyvilágot életünk apró és még apróbb dolgairól. Mert akkor van aki meghallgat, nem egy ismeretlen kommentjért várjuk, hanem az ismerős szavát, azét, aki számít is valamit. Annak a barátnak a szavát, aki a szemünkbe néz miközben meghallgat, s ha úgy érzi, vállunkra teszi kezét vagy átölel. Nem kommentet ír, hanem átjön egy kávéra, teára vagy éppen egy pohár borra.
Mert akkor töviről hegyire megbeszélhetünk mindent azzal , aki megért. No komment, pls.
Mert akkor azzal, aki figyel rám, már rég túl vagyunk a megoldáson, az örömön.
Mert azzal, aki eléggé figyel ránk, már rég olyan vizekre eveztünk, ahová online igen nehéz lehet eljutni..
Mert akkor nem a virtuális oldalainkat kell egy hatalmas jellé alakítva megmutatni a világnak, hogy kik is vagyunk valójában.

Mások persze  azok a blogok - és szerencsére sok ilyen is van - ahol gyűjteményeket találunk , akár zenékből akár irodalmi művekből vagy ételreceptekből.
Régi vágyam, hogy ételeinket és azok elkészítési módját összegyűjtsem. Erre lesz remek lehetőség ez a blog.
Nagy gourmand a családunk, szeretünk enni és páran nagyon szeretünk főzni is. Én nem recept alapján főzök, pontosabban egyszer, amikor először készítem el az ételt, akkor igen, de utána már nem kell hozzá papír. Mégis, ahhoz, hogy lányom vagy fiaim leendő felesége az én spenótos spagettimet vagy zelllerkrém levesemet főzhesse, tudni kell, én hogyan csináltam. Ahol nagyon szükségesnek látom, persze le fogom írni a mennyiségeket is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése