2011. július 8., péntek

Idő

A nagy változások az életemben hirtelen és váratlanul jöttek, ezeket nem én akartam, csak jöttek vagy kaptam. Azok a nagy változások, amelyeket én magam akartam véghezvinni, nem gyorsak. Mindent  lépésről lépésre kell kialakítanom, s néha egy lépés egy egész évig is eltarthat. Nah de az már lépés..
Sokszor elgondolkodom azon, hogy érdemes e ennyi drága időt eltölteni ezzel a projekttel, hiszen az idő a legdrágább kincsünk. Múlására nincs orvosság. Vagy lenne mégis? Hiszen éppen ezek a változások segítettek ahhoz, hogy ne rohanjak az idő után, ne akarjak mindent én magam és rögtön akkor. Hogy ne akarjak olyan dolgokat, amik nem kellenek nekem. És éppen ezek a nagy változások adtak időt arra, hogy megérthessem a világot és azt, hogy ebben a világban nekem hol van a helyem.
Sok időt veszítettem, de sokkal többet nyertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése