2011. július 12., kedd

Önmagvalósítás

Nagy fába vágtam a fejszémet, pontosabban két nagy fába is. Az egyik a megélhetésünket fogja szolgálni, nemsokára elkészül a hivatalos honlapunk. Rengeteg időt töltöttem vele, talán túl sokat is, hiszen még éjjel, álmomban is csak ez jár a fejemben. Különös az álomvilág, nemegyszer megesett velem, hogy egy nehéz, már-már megoldhatatlannak tűnő kérdésre az álmaimban kaptam megoldást. Hihetetlen, de igaz.
A másik egy önzetlen, nonprofit alapítvány létrehozásának gondolata, amelyből egy-két héten belül valóság válik és amely jobban inspirál, mint bármi valaha az életemben (úgy mint tevékenység, persze).
Bár négy gyerekem van, mégis elegendő energiát érzek magamban ahhoz, hogy mindkettőt bevállaljam. Az önmegvalósítás felé vezető út göröngyös és kanyargós, mély árkokkal és tövises bokrokkal teli, ezt nálam sokkal okosabb emberek is elismerik. Ám mégis, amint jóleső érzéssel tölt el valahányszor rendet csinálok a rendetlenségből, illatos ruhát a mosatlanból, úgy jóleső az érzés, amint szúrós tövist irtva, árkokat betemetve haladok ezen az úton. Nem a cél a lényeg, hanem a megtett út maga. ezt, vagy valami hasonlót olvastam egyszer Lilinél, aki Oshot idézte, és lám, milyen igaz. Utam minden egyes pillanatát élvezem és élem, bárhová is jutok ezen az úton, az rossz hely már nem lehet.

2 megjegyzés:

  1. Míg olvasgatlak, hallgatom ezt a Bruno Mars zenét, nagyon tetszik.)
    Örülök, hogy új céljaid vannak, amik lekötnek és örömmel töltenek el.

    Sok erőt Neked Erika, és kívánom, hogy sikerre vidd az elképzeléseidet.
    Puszi:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Lili, igen, nagyszerű ez a zene, Boyce előadásában is. Képzeld, októberben megyünk a gyerekekkel Bruno Mars koncertre Bécsbe.
    A célok valóban újak, az egyik közülük pedig nem csupán új, de teljesen más, mint amit eddig csináltam, szóval élvezem az egészet.
    Neked pedig köszönöm a jókívánságaidat.

    VálaszTörlés