2011. március 3., csütörtök

Élet

Vannak akiket összekovácsolnak az együtt töltött évek, másokat pedig szétválasztanak. Min múlik? Az ég tudja, talán az élmények sokaságán vagy éppen azon, hogy nincsenek.
Élmények...mostanában sokszor felteszem a kérdést magamnak, hogy helyesen döntöttem e, biztosan ezt akartam? Pillanatok, emlékképek jönnek elő..pl. az a nap, amikor a Balatoni nyaralásból hazaérve a teraszról csodáltuk a kertünket, ami a nagy esőzések hatására buján zöldellt, a nyaralás napjai alatt elszokott  a szemünk a látványától, jó volt hazaérni..vagy az utolsó simítások a régi, a "sárga" házunk falain, búcsúnk otthonunktól, már az összes holminkat elvittük, a csupasz falak álltak csak..vagy az a forró nyári délután és a langyos nyári este közötti átmenet, amikor Levente Atyát vártuk, már szinte mindennel végeztem, az ételek a konyhapulton, az italok a hűtőben és én jártam egyet a kertben növényeim között...sok-sok ilyen van még, majdnem egy egész életnyi.
Szóval élmények, ezek az élmények? És akkor miért nem emlékszem a társra, aki velem volt? Talán emiatt választottak minket szét az együtt töltött évek, mert nem az ő arca rémlik fel, hanem az érzés, amit akkor éltem át. Persze ő is benne van a pillanatfelvételekben, de nem jönnek elő közös, vele, személyesen csak vele vagy róla szóló emlékek. Mégis ott van a háttérben minden gondolatban és visszatérő érzésben.
Tudom, az idő elhomályosítja a múltat, múltunkat, amely pedig élesen és kristálytiszta képekben körvonalazódik akkor, amikor az még a jelenünk. Mégis, talán 15 év múlva majd tisztábban látok..elmesélem ha igen.

2 megjegyzés:

  1. És nekem miért nem mondtad, hogy ilyen blogod is van Neked?
    Hupszi, most haragszom egy kicsit! :-)

    VálaszTörlés
  2. Ezek szerint még nem tűntél el...dejóóóó!
    Régóta vagyok itt is..
    Kiengesztellek, ok?

    VálaszTörlés