2011. február 16., szerda

Hírek

Ma vásárláskor, miután visszatoltam a bevásárlókocsit a helyére, hangosan füttyögtek utánam. A Tesconál átalakítják a DM üzletet, és az ott dolgozó fiúk fütyörésztek nekem. Farmerben és fekete Nike kapucnis felsőben voltam, valószínűleg nem látták, hogy 42 éves vagyok, mivel az ő átlag életkoruk nem lehetett több harmincnál. Szóval, jó érzés volt, hiszen szép lassan nagymama korba lépek...persze csak szép lassan.
Igaz , előtte sminkeltem, és a smink nagyon is sokat számít. Éveket fiatalít vagy éppen öregít  az ember lányán. Mostanában a sminkes cuccok árkategóriáját illetően kicsit vissza kellett vennünk, de azért még mindig tartom azt az álláspontomat, hogy az ember ne kenjen az arcára és a testére rossz minőségű kencét. Lányomnak sem engedem ezt meg, inkább veszek neki is havonta egy -egy jó minőségű szemspirált vagy szájfényt. Mi nagyon szeretjük a L'Occitane termékeket,  főképpen a krémjeiket, alapozók közül pedig az Astor alapozói szerintem majdnem ugyanazt a komfortérzetet nyújtják, mint nagy kedvencem a Clarins. Ám amíg a Clarins alapozóm öt számjegyű összegre rúgott, addig az Astort egy négy számjegyes összegért veszem meg a Douglas üzletben. Használjuk még a Bourjois szemfestékeit és ceruzáit na és a Pupát. Nagyfiam rosszallása ellenére lányom sminkeli magát, persze nem rendszeresen és főképpen nem az iskolában, de ha megyünk valahová, akkor feltétlenül. Ezt nem tudom másképpen kezelni, csak úgy, ahogyan a nagyfiam egyik bejelentését évekkel ezelőtt. Szólt, hogy van egy jó híre és van egy rossz, kezdené a jóval, aminek közlése a rosszat is azonnal sejtetni engedi. Így is volt. A jó hír az volt, hogy leszokott a dohányzásról, tehát ez a bejelentés valóban rögtön engedte sejtetni azt a rosszat, hogy akkor előtte rászokott. A legrosszabb pedig az volt az egészben, hogy a jó hír hamisnak bizonyult, mert nem is szokott le róla, csak azt hitte, hogy igen. Így aztán ahelyett, hogy megtiltottam volna neki, inkább mennyiségi és minőségi korlátozást alkalmaztam. S lám, 20 éves korára azért sikerült a jó hírt megvalósítania. Így vagyok most a lányommal és a sminkkel is , a mennyiségi és minőségi korlátot alkalmazom, bár gyanítom, hogy 20 éves korára ő nem fog leszokni róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése