2012. augusztus 27., hétfő

Csak szex

Hülye mondat, hülye kijelentés, főképpen, ha úgy szimplán értelmezi valaki.S talán az sem mindegy, hogy ki mondja. Ezt én mondtam. Én, aki annyira tudok szeretni, hatalmas lánggal égni és egy szerelemért felperzselni mindent magam körül. Érzelmek nélkül nem tudom finomabban még a kezét sem megfogni senkinek. Más persze egy baráti ölelés vagy csimpaszkodás, amit hozzá nem értő szemek félre is érthetnek, de intimebb érintésre csak szerelemmel vagyok képes.
Mindezek ellenére kijelentettem a címbeli mondatot és sikeresen landoltam a férfifaló nő katgóriájába. Furcsa egy helyzet..
Csak szex, mert egy kiba...tt házasság után vagyok, és az önmagam romjaiból kellett és kell felépítenem az életünket újra..egyedül..
Csak szex, mert egyelőre nem szeretném még egy fél napra sem itthon hagyni a gyerekeket , hiszen csak én vagyok nekik. Ezért max az éjszakák jöhetnek szóba...
Csak szex, mert nem akarok moziba járni, éttermekbe és kávézókba, évekig tettem és nem vonz...
Csak szex,mert a függetlenségemre most éppen akkora szükségem van, mint a levegőre...
Csak szex, mert még nehéz lenne bárkiben is bíznom...
Csak szex, de csak azzal, akit szeretek. Ezt nem lehet félreérteni. És mégis..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése